Livrare & Plata

MODALITATEA DE PLATA SI LIVRARE

SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat sau prin agentii proprii in functie de locul in care s-a solicitat livrarea comenzii. Comenzile mai mari de 150 de lei sunt livrate gratuit în Bucuresti si contracost (contravaloarea curierului) in restul localitatilor din tara.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA. SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL va emite catre CLIENT o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare. In cazul livrarii produsului printr-o firma de curierat, plata produsului se face dupa verificarea coletului de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT diferit, SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre curier, pe baza de contract, sau catre reprezentantul CLIENTULUI.

SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei. Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

Potrivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.

Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide neacceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Exceptii:
1) Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai în situatia în care sunt sigilate:
a) Vinurile, sampania, spumantele si proseco
b) Cafeaua si cutiile de ceai
2) Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA.

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia. SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.

TERMENI DE LIVRARE

SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.

SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivate de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 30 de zile.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SIPO GLOBAL DISTRIBUTION SRL poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTGULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.